Loading...

Voor Dummies - Inkopen voor Dummies

Peter Streefkerk

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789045351315
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:15 oktober 2015
Aantal pagina's:363
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Peter Streefkerk
Tweede Auteur:P. Streefkerk
Hoofdredacteur:Marlies ten Bulte
Tweede Redacteur:Marlies ten Bulte
Co Redacteur:Hessel Leistra
Co Redacteur:Hessel Leistra
Overige kenmerken
Editie:2
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:140 mm
Product hoogte:21 mm
Product lengte:215 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:140 mm
Verpakking hoogte:21 mm
Verpakking lengte:215 mm
Verpakkingsgewicht:480 g
eWaste:Nee
Overige kenmerken
Editie:2
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:140 mm
Product hoogte:21 mm
Product lengte:215 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:140 mm
Verpakking hoogte:21 mm
Verpakking lengte:215 mm
Verpakkingsgewicht:480 g
eWaste:Nee

Samenvatting

Inkoop is een onmisbare en veelzijdige functie waar iedereen binnen bedrijven en organisaties mee te maken heeft. Ook als je geen inkoopachtergrond hebt, zul je steeds vaker inkoopgerelateerde beslissingen moeten nemen. Hoe pak je dat nu aan? Hoe zorg je ervoor dat inkoop goed aansluit op de doelstellingen van je bedrijf of organisatie? Hoe maak je de toegevoegde waarde van inkoop duidelijk? Hoe sleep je er het beste resultaat uit voor jouw organisatie? Wat houden begrippen als Best Value Procurement, Maatschappelijk Verantwoord Inkopen en Purchase to Pay in? Deze complete gids legt de inkoopfunctie in begrijpelijke taal uit en zorgt ervoor dat het rendement van je bedrijf of organisatie aanzienlijk en aantoonbaar verbetert.

Peter Streefkerk is oprichter en directeur van Respect Inkoopconsultancy, een inkoopadviesbureau dat zich bezighoudt met interim-management, projectmanagement, advisering en training. Hij heeft een groot aantal publicaties over inkopen op zijn naam staan, waaronder het studieboek Inkoop.