Loading...

Magie in al je communicatie

Bas Mouton

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789024403752
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:15 september 2015
Aantal pagina's:200
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Bas Mouton
Hoofdillustrator:Raimond van Soest
Tweede Illustrator:Raimond van Soest
Hoofdredacteur:Nienke Post
Co Redacteur:Nienke Post
Co Redacteur:Nienke Post
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:150 mm
Product hoogte:19 mm
Product lengte:230 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:19 mm
Verpakking lengte:230 mm
Verpakkingsgewicht:342 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:150 mm
Product hoogte:19 mm
Product lengte:230 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:19 mm
Verpakking lengte:230 mm
Verpakkingsgewicht:342 g

Samenvatting

Vergeet alle presentatietechnieken, taaltrucjes, communicatie- en mediatrainingen die gericht zijn op uiterlijkheden en het vermijden van risico's. De magie in communicatie - het gevoel dat een verhaal klopt, inspireert en tot actie aanzet - zit niet in houding, intonatie of woordkeuze. Het gaat erom jezelf te laten zien, écht iets te vertellen en anderen daarin mee te durven nemen.

Een briljante speech uit 2004 maakte Barack Obama vier jaar later president van de Verenigde Staten. Door één TED talk werd Brené Brown een wereldwijde thought leader. Steve Jobs verkocht door zijn presentaties miljoenen producten. Stephen Hawking groeide door zijn verhalen uit tot een fenomeen.

Een goed verhaal kan het leven van de spreker en de wereld van het publiek veranderen. Dat is wat Bas Mouton magische communicatie noemt.

Ook jouw verhaal kan het verschil maken. Hoe kun je magie in ál je communicatie brengen? Het antwoord op die vraag is nog nooit zo eenvoudig beantwoord als in dit boek: IK zeg IETS tegen JOU. Of het nu gaat om een impactvolle presentatie, een inspirerende speech of een briljante sollicitatiebrief, met de krachtige en eenvoudige methode in dit boek kun je je publiek écht raken, op geheel eigen wijze.

Bas Mouton heeft van jongs af aan een fascinatie voor verhalen die het verschil maken. Dat gaat zo ver dat hij op zijn tiende al speeches van Churchill uit zijn hoofd leerde. Mouton is afgestudeerd in rechten, economie en politicologie. Hij is oprichter van Speech Republic en traint politici, high potentials, CEO's en topmanagers.

www.magieinaljecommunicatie.nl