Loading...

Opium

Marian Mudder

  • Bindwijze: E-book
  • Taal: nl
  • Categorie: Literatuur & Romans
  • ISBN: 9789044626445
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:E-book
Oorspronkelijke releasedatum:12 juni 2015
Ebook Formaat:EPUB met digitaal watermerk
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Marian Mudder
Hoofdauteur:Marian Mudder
Lees mogelijkheden
Lees dit ebook op:Android (smartphone en tablet) , Kobo e-reader , Desktop (Mac en Windows) , iOS (smartphone en tablet) , Windows (smartphone en tablet)
Overige kenmerken
Editie:1
Studieboek:Nee
Overige kenmerken
Editie:1
Studieboek:Nee

Samenvatting

een moord, een moordenaar en een vrouw die het gevaar niet kan weerstaan. Wanneer fotografe Laura van der Velden in een café zit, raakt ze gefascineerd door een verliefd stel. In de jonge vrouw herkent ze een fotomodel met wie ze ooit heeft gewerkt. De donkere man is intrigerend en mysterieus en zoekt oogcontact met Laura, tot haar verbazing. Op weg naar huis ziet Laura de jonge vrouw de liefde bedrijven in een geparkeerde auto, ze kan niet zien met wie. Ze maakt enkele foto’s van het tafereel. De volgende dag wordt het meisje gevonden, dood. Wanneer Laura de man weer ontmoet, is ze vastbesloten de waarheid te achterhalen. Langzaam raakt ze in een gevaarlijke liaison verstrengeld. Heeft hij iets met de dood van het meisje te maken? Zal ze zich staande weten te houden, of raakt ze ten prooi aan zijn gevoelens voor hem? Met Opium, haar eerste thriller, bewandelt Marian Mudder een nieuwe weg in haar oeuvre. Wat gebeurt er als achterdocht verwordt tot lust en lust verwordt tot liefde? Opium geeft een sensuele en opwindende inkijk in de menselijke psyche. Marian Mudder is als actrice bekend van Vrouwenvleugel en Baantjer, waarin ze de rol van Vera Prins vertolkte. De afgelopen jaren schreef ze drie succesvolle romans: Geluksblind, De perfecte minnares en Volgende keer bij ons. Haar werk kenmerkt zich door haar feilloze beschrijvingen van pijnlijke situaties, haar fascinatie voor het menselijk onvermogen en haar scherpe observaties. Over Geluksblind: ‘Een hedendaags sprookje over liefde, gedrenkt in zelfspot.’ gazet van antwerpen Over De perfecte minnares: ‘Het is alsof een goede vriendin mij eerlijk vertelt wat ze heeft meegemaakt, zonder opsmuk, ook zonder zich beter voor te doen dan ze is.’ viva