Loading...

Grondslagen van de marketing

Bronis Verhage

  • Bindwijze: Hardcover
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789001853174
  • Adviesprijs: €79.95
Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Hardcover
Oorspronkelijke releasedatum:01 juni 2016
Aantal pagina's:740
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Bronis Verhage
Tweede Auteur:Marjolein Visser
Co Auteur:Paul Riegen
Co Auteur:Paul Riegen
Vertaling
Originele titel:Grondslagen van de marketing
Overige kenmerken
Editie:9
Product breedte:207 mm
Product hoogte:36 mm
Product lengte:279 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:207 mm
Verpakking hoogte:36 mm
Verpakking lengte:279 mm
Verpakkingsgewicht:1848 g
Overige kenmerken
Editie:9
Product breedte:207 mm
Product hoogte:36 mm
Product lengte:279 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:207 mm
Verpakking hoogte:36 mm
Verpakking lengte:279 mm
Verpakkingsgewicht:1848 g

Samenvatting

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.


Wat is er nieuw in de negende editie?
De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce. Ook zijn veel teksten nog compacter en toegankelijker geschreven. Tot slot zijn veel casussen en voorbeelden volledig geactualiseerd. Zij illustreren de actuele ontwikkelingen in de marketing, met nadruk op de Nederlandse markt. Bij de Marketing in Actie-cases uit het boek zijn bij nieuwe editie bovendien discussievragen op de website opgenomen.

Van Grondslagen van de marketing is ook een Engelstalige versie beschikbaar: Marketing Fundamentals, An International Perspective.

Grondslagen van de marketing is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.

Over de auteur
Met meer dan honderd publicaties op zijn naam is prof. dr. Bronis Verhage één van de bekendste Nederlandse schrijvers op het gebied van marketing. Zijn boeken hebben voor honderdduizenden studenten een uitdagend werkterrein ontsloten.

Verhage was onder andere verbonden aan de University of Texas in Austin, de Interfaculteit Bedrijfskunde in Delft en de Rotterdam School of Management en Erasmus Universiteit Rotterdam. Momenteel is hij Professor of Marketing aan de Georgia State University in Atlanta en actief in het MBA-programma dat al meer dan vijftien jaar een van de top 10 MBA-opleidingen in de VS is. Zijn research verscheen onder meer in het Journal of Consumer Research en Journal of the Academy of Marketing Science.