Loading...
boek cover voor mobiel

Grondslagen van de marketing

Bronis Verhage

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: Nederlands
  • Categorie: Managementboeken
  • Uitgever: Noordhoff
  • ISBN: 9789001853174
werkboek en cases
Inhoud
Taal:Nederlands
Bindwijze:Hardcover
Druk:9
Verschijningsdatum:2018-07-02
Afmetingen:27,8 x 20,3 x 3,6 cm
Aantal pagina's:740 pagina's
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Auteur:Bronis Verhage | Marjolein Visser
Co-auteur:Marjolein Visser
Co-auteur:Marjolein Visser

Samenvatting

Grondslagen van de marketing 9e druk is een boek van Bronis Verhage uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001853174

- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig;
- veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen.

Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Studenten krijgen inzicht in alle aspecten van het vak marketing en de nieuwste ontwikkelingen. Ze leren hoe ze creatieve idee├źn en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commercieel werkterrein. De methode is optimaal afgestemd op zelfstandig lerende studenten, de eisen van het beroepenveld en de Nederlandse situatie.


Wat is er nieuw in de negende editie?
De voornaamste verandering in deze negende editie is de toevoeging van actuele (online) marketingonderwerpen zoals zoekmachinemarketing, social media marketing, customer insights, de customer journey, contentmarketing, mobile marketing en e-commerce. Ook zijn veel teksten nog compacter en toegankelijker geschreven. Tot slot zijn veel casussen en voorbeelden volledig geactualiseerd. Zij illustreren de actuele ontwikkelingen in de marketing, met nadruk op de Nederlandse markt. Bij de Marketing in Actie-cases uit het boek zijn bij nieuwe editie bovendien discussievragen op de website opgenomen.


Van Grondslagen van de marketing is ook een Engelstalige versie beschikbaar: Marketing Fundamentals, An International Perspective.