Loading...

Grondslagen van de marketing

Bronis Verhage

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789001853204
Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:01 juni 2016
Aantal pagina's:160
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Bronis Verhage
Tweede Auteur:Eric Boot
Co Auteur:Paul Riegen
Co Auteur:Paul Riegen
Overige kenmerken
Editie:9
Product breedte:192 mm
Product hoogte:11 mm
Product lengte:272 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:192 mm
Verpakking hoogte:11 mm
Verpakking lengte:272 mm
Verpakkingsgewicht:445 g
Overige kenmerken
Editie:9
Product breedte:192 mm
Product hoogte:11 mm
Product lengte:272 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:192 mm
Verpakking hoogte:11 mm
Verpakking lengte:272 mm
Verpakkingsgewicht:445 g

Samenvatting

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website; - met actuele bedrijfscasussen; - aandacht voor zowel online als offline marketing. Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing. De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen. Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.