Loading...

Hooked

Nir Eyal

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789089652706
hoe je mensen 'verslaafd' maakt aan je product
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:25 maart 2015
Aantal pagina's:156
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Nir Eyal
Tweede Auteur:Ryan Hoover
Hoofdredacteur:Marleen van Os
Co Redacteur:Marleen van Os
Co Redacteur:Marleen van Os
Vertaling
Eerste Vertaler:Tosca Weijers
Co Vertaler(s):Tosca Weijers
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:150 mm
Product hoogte:22 mm
Product lengte:230 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:22 mm
Verpakking lengte:230 mm
Verpakkingsgewicht:399 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:150 mm
Product hoogte:22 mm
Product lengte:230 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:22 mm
Verpakking lengte:230 mm
Verpakkingsgewicht:399 g

Samenvatting

We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieรซn, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in korte tijd aan gewend geraakt!



Wil je dat jouw product ook zo succesvol wordt? Zorg er dan voor dat het een vast onderdeel wordt van het dagelijks leven van de gebruikers. In Hooked legt Nir Eyal de vier stappen bloot waarmee je klanten verslingerd maakt aan wat jij te bieden hebt. En dat zonder enige vorm van dure reclamecampagne. Of het nu om een website, app, game, evenement of iets heel anders gaat, je kunt dit principe steeds weer toepassen. Het resultaat: een product dat niemand meer wil missen.



- Een praktische gids voor productontwikkelaars, (online)marketeers, webdesigners, ontwerpers en start-ups, inclusief stappenplan om van je product een gewoonte te maken.



- Met voorbeelden van onder andere Twitter, Instagram en Pinterest: bedrijven die het Hook-model goed begrepen hebben en zo hun klanten steeds weer naar hen terug weten te laten keren.



'Hooked toont je de blauwdruk voor de nieuwste generatie producten. Lees Hooked, als jij het niet doet, doen je concurrenten het wel.' - Matt Mullenweg, oprichter van WordPress



Nir Eyal is grondlegger van het Hook-model, populair blogger en veelgevraagd spreker. Hij gaf onder andere les aan de Stanford Graduate School of Business en schrijft onder meer voor Harvard Business Review en The Atlantic.



Trefwoorden: hooked nir eyal productontwikkeling habit handleiding