Frijlink en Verdoold zijn er in geslaagd een toegankelijk boek te schrijven over social media strategiën. In de eerste 70 pagina's wordt uitgelegd welke invloed social media op jouw bedrijf kan hebben en hoe jij social media kunt beïnvoeden ten gunste van jouw bedrijf. Ook staan in het eerste gedeelte 12 zakelijke doelen, die je kunt nastreven met social media, zoals bijvoorbeeld reputatie verbeteren, marktinzicht vergroten, medewerkers werven en innovatie/ontwikkeling bevorderen. En omdat niet elk bedrijf dezelfde zakelijke doelen heeft, hebben deze auteurs, heel inventief en slim, icoontjes voor elk bedrijfsprofiel bedacht en de passende praktische voorbeelden erbij geschreven. De andere helft van het boek beschrijft bij elk zakelijke doel de geschikte activiteiten voor de verschillende bedrijfsprofielen. Dit maakt het zo leesbaar en overzichtelijk en direct toepasbaar; het boek is zowel voor een ZZP-er, als voor een familiebedrijf, als ook voor een grote fabrikant efficiënt en praktisch ingericht. Je hoeft namelijk alleen de voorbeelden van jouw bedrijfsprofiel te lezen. De rest kun je overslaan. Als klap op de vuurpijl vind je op de uitvouwbare achterklap een praktische samenvatting van de verschillende zakelijke doelen met hun bijbehorende social media activiteiten. Ik ken geen betere social media strategie handleiding! Complimenten!