Loading...

Zakelijke doelen bereiken met social media

Marco Frijlink

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: Nederlands
  • Categorie: Managementboeken
  • Uitgever: Business Contact
  • ISBN: 9789047007937
  • Review:
Inhoud
Taal:Nederlands
Bindwijze:Paperback
Druk:8
Verschijningsdatum:februari 2015
Afmetingen:Afmeting: 23,1 x 15 x 1,8 cm
Aantal pagina's:192 pagina's
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Auteur:Marco Frijlink | Wilco Verdoold
Co-auteur:Wilco Verdoold
Co-auteur:Wilco Verdoold

Samenvatting

Zakelijke doelen bereiken met social media 1e druk is een boek van Wilco Verdoold uitgegeven bij Business Contact. ISBN 9789047007937

Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch
model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorie├źn: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.