Loading...

Zakelijke doelen bereiken met social media

Marco Frijlink

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789047007937
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:16 februari 2015
Aantal pagina's:192
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Marco Frijlink
Tweede Auteur:Wilco Verdoold
Tweede Auteur:Wilco Verdoold
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:151 mm
Product hoogte:16 mm
Product lengte:231 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:151 mm
Verpakking hoogte:16 mm
Verpakking lengte:231 mm
Verpakkingsgewicht:420 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:151 mm
Product hoogte:16 mm
Product lengte:231 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:151 mm
Verpakking hoogte:16 mm
Verpakking lengte:231 mm
Verpakkingsgewicht:420 g

Samenvatting

De wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te realiseren.

Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieΓ«n: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.