Loading...

Formats

Aart Lensink

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789491560682
de next step in contentmarketing
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:09 september 2015
Aantal pagina's:200
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Aart Lensink
Hoofdredacteur:Peter van der Horst
Tweede Redacteur:Peter van der Horst
Tweede Redacteur:Peter van der Horst
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:150 mm
Product hoogte:13 mm
Product lengte:230 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:13 mm
Verpakking lengte:230 mm
Verpakkingsgewicht:336 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:150 mm
Product hoogte:13 mm
Product lengte:230 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:13 mm
Verpakking lengte:230 mm
Verpakkingsgewicht:336 g

Samenvatting

Formats The next step in contentmarketing In Formats wordt de lezer meegenomen in de wereld van gewenste content in de vorm van formats. Je leest hoe je als merk zelf formats kunt ontwikkelen. Formats die hard nodig zijn omdat ze binnen de contentstrategie van merken zorgen voor meer orde, meer structuur en minder los zand. Wat campagnes zijn voor reclamemakers, zijn formats voor contentmakers. En in formats zijn we goed in Nederland. We behoren, zeker op het terrein van tv-formats, tot de absolute wereldtop. Maar wat maakt een format een format? En wat maakt een format een succesvol format? Hoe ontwikkel je formats die helpen om de klant loyaal en mogelijk zelfs verslaafd te maken aan jouw verhaal? In dit boek analyseert de auteur meer dan honderd contentformats en leer je van de beste formatontwikkelaars. Zij komen uitvoerig aan het woord en delen hun inzichten en creatieve aanpak. Formats is geschreven voor marketeers, contentmakers, tv-makers, YouTubers en wellicht zelfs reclamemakers.