Loading...

Merk en reputatie - Mind the gap

Jaap van der Grinten

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Mens & Maatschappij
  • ISBN: 9789462364219
stappenplan identiteit en imago
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:15 augustus 2014
Aantal pagina's:183
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Jaap van der Grinten
Tweede Auteur:Helma Weijnand-Schut
Tweede Auteur:Helma Weijnand-Schut
Overige kenmerken
Editie:3
Product breedte:150 mm
Product hoogte:10 mm
Product lengte:220 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:10 mm
Verpakking lengte:220 mm
Verpakkingsgewicht:330 g
Overige kenmerken
Editie:3
Product breedte:150 mm
Product hoogte:10 mm
Product lengte:220 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:150 mm
Verpakking hoogte:10 mm
Verpakking lengte:220 mm
Verpakkingsgewicht:330 g

Samenvatting

Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het stappenplan in dit boek stelt iedereen in staat snel en eenvoudig een gap-analyse uit te voeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. Mind the Gap is geschreven voor communicatiemanagers en studenten communicatie. Lezers over Mind the Gap 'Ideaal boek voor tijdens het afstuderen.' lezersrecensie op bol.com, 23/5/2014 'Mind the Gap is hÊt boek voor het uitvoeren van een imago-onderzoek.' lezersrecensie op bol.com, 4/6/2013 'Een onmisbaar boek voor student en professional als je bezig bent met identiteit, imago en reputatie.' lezersrecensie op bol.com, 5/5/2012 Jaap van der Grinten en Helma Weijnand-Schut werken al twaalf jaar samen bij de opleiding Communicatie van Hogeschool Inholland. Doorlopend doen zij onderzoek naar het managen van identiteit en imago en de rol die designmanagement kan spelen bij het zichtbaar en tastbaar maken van organisatie-identiteit. In deze derde druk van Mind the Gap combineren zij hun expertises zodat de identiteit en het imago van een organisatie zowel 'talig' als 'visueel' nog beter in kaart gebracht kunnen worden.