Als medewerker in de e-commerce industrie lees en hoor ik veel over conversie optimalisatie. Veel losstaande artikelen en ideeën, waardoor je vaak op onderbuik gevoel wijzigingen aanbrengt. Wijzigingen die niet altijd het gewenste resultaat opleveren.
Dit boek weet al die losse informatie aan elkaar te verbinden. Stapsgewijs leert dit boek je 'wat, waarom en hoe' je veranderingen door moet voeren in je webshop. Veranderingen die gebaseerd zijn op feiten en te verwachten resultaten en daardoor makkelijker te communiceren naar je manager, baas of klant.
Ook leer je met dit boek de juiste prioriteiten stellen in deze aanpassingen.
Een praktisch handvat. Duidelijk en eenvoudig geschreven en met heldere voorbeelden. Een inspirerend boek. Als je het mij vraagt, een must-read voor iedereen die zich met (de verbetering van) webshops bezig houdt.
Met gedegen kennis van webanalytics kun je met de handvaten uit dit boek snel stappen maken. Ook zonder deze kennis is het boek een aanrader.