Loading...

De difference map

Bernadette Jiwa

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789089652300
hoe je je business en je marketing vernieuwt op een a4
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:26 juni 2014
Aantal pagina's:110
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Bernadette Jiwa
Hoofdredacteur:Josien van der Laan
Tweede Redacteur:Josien van der Laan
Co Redacteur:Bingen Am Rhein
Co Redacteur:Bingen Am Rhein
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:141 mm
Product hoogte:12 mm
Product lengte:216 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:141 mm
Verpakking hoogte:12 mm
Verpakking lengte:216 mm
Verpakkingsgewicht:241 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:141 mm
Product hoogte:12 mm
Product lengte:216 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:141 mm
Verpakking hoogte:12 mm
Verpakking lengte:216 mm
Verpakkingsgewicht:241 g

Samenvatting

#1-bestseller op het gebied van marketing en sales op Amazon.com
Hoe bereik je je klanten? Niet door simpelweg op een andere of steeds nadrukkelijkere manier aanwezig te zijn. En toch kiezen veel organisaties nog altijd voor deze aanpak. Maar stel dat je een markt zou kunnen creëren waarin klanten voor jou kiezen. Dat je met een compleet vernieuwend aanbod zou kunnen komen. Dat je zelf je concurrentie zou kunnen zijn. Wat zou er dan gebeuren?
In De difference map laat Bernadette Jiwa zien hoe merken als Airbnb, Uber en Apple erin zijn geslaagd om deze weg in te slaan. Ze introduceert een doeltreffende methode om je business en je marketing op één A4 te vernieuwen. Zodat je in staat bent om kansen te herkennen die waarde creëren en om producten of diensten te ontwikkelen waar klanten écht op zitten te wachten. Zodat je in staat bent om het verschil te maken.
Bernadette Jiwa werd in 2012 gekozen tot beste blogger van Australië. Ze is spreker, brandspecialist en auteur van drie #1-bestsellers op Amazon.com. Ze is een van de top 100-brandspecialisten op Twitter die je moét volgen.