Loading...

Marketingcommunicatie in 14 stappen

Guy van Liemt

  • Bindwijze: Hardcover
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789001820596
  • Adviesprijs: €76.95
Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018!
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Hardcover
Oorspronkelijke releasedatum:22 januari 2018
Aantal pagina's:703
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Guy van Liemt
Tweede Auteur:Gert Koot
Tweede Auteur:Gert Koot
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:201 mm
Product hoogte:35 mm
Product lengte:278 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:201 mm
Verpakking hoogte:35 mm
Verpakking lengte:278 mm
Verpakkingsgewicht:1759 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:201 mm
Product hoogte:35 mm
Product lengte:278 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:201 mm
Verpakking hoogte:35 mm
Verpakking lengte:278 mm
Verpakkingsgewicht:1759 g

Samenvatting

Winnaar Beste Marketing Studieboek 2018! Wat moet een eigentijdse marketingcommunicatieprofessional weten om succesvol te zijn? Marketingcommunicatie in 14 stappen geeft glashelder aan welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse complexe wereld van marketingcommunicatie. Met marketing als uitgangspunt komen alle essentiële onderwerpen binnen marketingcommunicatie aan bod. Niet online naast offline, maar een geïntegreerde aanpak, aan de hand van de structuur van een strategisch plan. Een uitstekende voorbereiding voor de student op de latere beroepspraktijk en daarnaast een uitstekend handboek voor de marketingcommunicatieprofessional om een gefundeerd marketingcommunicatieplan te schrijven. Marketingcommunicatie in 14 stappen behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het complete vakgebied. Uniek is de structuur en opzet van marketing naar marketingcommunicatie, de integratie van de online marketingcommunicatie in de structuur van de gehele marketingcommunicatiestrategie, de toepassing van de marketingcommunicatiebarrière en de behandeling van consumer insights. Daarnaast is er uitgebreid aandacht voor visie & missie, consumentengedrag en - behoeften, merkidentiteit & positionering en het beoordelen van creativiteit. Dit boek hoort thuis op iedere marketing- en communicatiegerichte opleiding in het hoger onderwijs en op het bureau van iedere marketingcommunicatieprofessional. Waarom kiezen voor Marketingcommunicatie in 14 stappen? - Relatie tussen marketingcommunicatiestrategie en de marketingstrategie wordt zeer helder weergegeven. - behandelt op een praktijkgerichte manier de nieuwste inzichten en modellen van het totale vakgebied - hanteert een geïntegreerde aanpak van online en offline marketingcommunicatie-instrumenten Online ondersteuning De online omgeving biedt studenten extra toetsen om mee te oefenen en verdiepingsstof. Docenten vinden er collegesheets en figuren en tabellen uit het boek. Ook kunnen zij zelf toetsen samenstellen met Toets-op-Maat.