Loading...

Inleiding tot de marketing

Bronis Verhage

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: Nederlands
  • Categorie: Managementboeken
  • Uitgever: Noordhoff
  • ISBN: 9789001797096
  • Review:
Inhoud
Taal:Nederlands
Bindwijze:Paperback
Druk:4
Verschijningsdatum:augustus 2015
Afmetingen:24,1 x 17 x 1,8 cm
Aantal pagina's:350 pagina's
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Auteur:Bronis Verhage
Redacteur:Jeffrey Jansen
Co-redacteur:Paul Oostveen
Co-redacteur:Paul Oostveen

Samenvatting

Inleiding tot de marketing 4e druk is een boek van Bronis Verhage uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001797096

Inleiding tot de marketing is een allround inleiding in de marketing en onmisbaar voor iedereen met een functie waarin klantgericht commercieel handelen de dagelijkse praktijk is. Door een uitgekiende onderwerpskeuze is dit boek compleet en toch beknopt. Een aantal onderwerpen zoals Business-to-bussiness marketing, Dienstenmarketing, Direct marketing, CRM, Retail en Internationalisering, wordt in deze editie uitgebreid belicht.

Dankzij de toegankelijke schrijfstijl van de auteur biedt deze methode een zeer aansprekende verpakking van de onderliggende theorie.