Loading...

Marketing

Steven van Belleghem

  • Bindwijze: Hardcover
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789082033724
de nieuwe principes
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Hardcover
Oorspronkelijke releasedatum:10 april 2014
Aantal pagina's:200
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Steven van Belleghem
Tweede Auteur:Gerrit Op de Beeck
Tweede Auteur:Gerrit Op de Beeck
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:177 mm
Product hoogte:23 mm
Product lengte:246 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:177 mm
Verpakking hoogte:23 mm
Verpakking lengte:246 mm
Verpakkingsgewicht:705 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:177 mm
Product hoogte:23 mm
Product lengte:246 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:177 mm
Verpakking hoogte:23 mm
Verpakking lengte:246 mm
Verpakkingsgewicht:705 g

Samenvatting

Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.