Loading...

Ondernemerschap in de praktijk - Marketingplan voor ondernemers in het MKB

Marteyn Roes

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789001820671
  • Adviesprijs: €49.95
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:01 juli 2013
Aantal pagina's:209
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Marteyn Roes
Tweede Auteur:Nino Adamo
Tweede Auteur:Nino Adamo
Overige kenmerken
Editie:2
Product breedte:170 mm
Product hoogte:11 mm
Product lengte:238 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:170 mm
Verpakking hoogte:11 mm
Verpakking lengte:238 mm
Verpakkingsgewicht:391 g
Overige kenmerken
Editie:2
Product breedte:170 mm
Product hoogte:11 mm
Product lengte:238 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:170 mm
Verpakking hoogte:11 mm
Verpakking lengte:238 mm
Verpakkingsgewicht:391 g

Samenvatting

Marketingplan voor ondernemers in het MKB 2e druk is een boek van Marteyn Roes uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001820671

Een marketingplan schrijven voor het MKB vraagt om een pragmatische benadering. Aan de hand van stappenplannen, checklists en een website leggen de auteurs uit hoe je een marketingplan schrijft. Korte theoretische inleidingen over strategie en de marketing mix worden ge llustreerd met voorbeelden uit de praktijk.

Deze editie:
- biedt zowel een kennismaking als een overzicht voor studenten en ondernemers zonder directe economische voorkennis;
- biedt een hoog studierendement door de uitgebreide praktijkvoorbeelden, stappenplannen, checklists en aanvullend materiaal op de website;
- is zowel geschikt voor onderwijs als voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB);
- besteedt uitgebreid aandacht aan internet en nieuwe media.

Dit boek speelt daarnaast in op de inzet van netwerken als onderdeel van de marketingstrategie. Hierbij wordt aandacht besteed aan zowel effectieve inzet van offline en online netwerken. Netwerken wordt, zeker in deze tijd, als een belangrijke succesfactor gezien binnen het ondernemen.