Loading...

Principes van marketing

Philip Kotler

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Onderwijs & Didactiek
  • ISBN: 9789043022484
met mylab nederlandstalig
Let op! Er is een nieuwe editie
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:11 juni 2013
Aantal pagina's:834
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Philip Kotler
Tweede Auteur:Gary Armstrong
Co Auteur:Nigel Piercy
Co Auteur:Nigel Piercy
Vertaling
Eerste Vertaler:Marc Logman
Tweede Vertaler:Tijmen Roozenboom
Co Vertaler(s):Erno Pickee
Overige kenmerken
Editie:6
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:209 mm
Product hoogte:32 mm
Product lengte:271 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:209 mm
Verpakking hoogte:32 mm
Verpakking lengte:271 mm
Verpakkingsgewicht:1620 g
Overige kenmerken
Editie:6
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:209 mm
Product hoogte:32 mm
Product lengte:271 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:209 mm
Verpakking hoogte:32 mm
Verpakking lengte:271 mm
Verpakkingsgewicht:1620 g

Samenvatting

Het doel van elke marketeer is om zijn klanten meerwaarde te bieden. Met deze zesde editie van Principes van marketing bieden we jou, onze (nieuwe) klant, meerwaarde door je op een innovatieve, brede, maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Principes van marketing is gebaseerd op vijf belangrijke waardethema's:
1. Het creëren van waarde voor klanten om in ruil daarvoor waarde van klanten te ontvangen
2. Het opbouwen en managen van sterke, waardecreërende merken
3. Het rendement van marketing managen om waarde uit de klant te halen
4. Nieuwe marketingtechnologieën mobiliseren
5. Maatschappelijk verantwoorde marketing over de hele wereld

Nieuw in deze editie
De zesde editie van Principes van marketing is in zijn geheel verbeterd en geactualiseerd, en gaat dieper in op de recente marketingontwikkelingen op het gebied van onder andere marktonderzoek, productontwikkeling en geïntegreerde marketingcommunicatie. Elk hoofdstuk bevat een openingscasus en een marketinghighlight die het onderwerp in de praktijk plaatsen.

Doelgroep
Principes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt.