Dit is een boek waarvan de daadwerkelijke boodschap makkelijk op een A4-tje past.
Vol goede moed ben ik begonnen met lezen, ik verheugde mij op een boek vol tips en een vernieuwend concept. Dit was echter niet het geval; Andrew M. Davis schrijft repetitief en maakt onnodig lange zinnen waarin hij vaker hetzelfde zegt, dan dat hij een nieuwe invalshoek aankaart of een oplossing aandraagt.
Het is op zo'n manier geschreven dat als je het met de stem van Micheal Scott (The Office US) in je achterhoofd leest, je niet anders kunt doen dan alles wat je leest automatisch te negeren. Dit boek is geen totale miskoop geweest, de boodschap is duidelijk. Echter heeft Andrew 27 hoofdstukken nodig om uit te leggen wat content is en dat de oude manier van adverteren dood is. Veel open deuren en onlogische praktijkvoorbeelden. Tevens stamt dit boek uit 2012. Waardoor, paradoxaal genoeg, dit boek naar mijn mening een boodschap brengt die al overleden is.