Loading...

The Adweek Copywriting Handbook

Joseph Sugarman

  • Bindwijze: E-book
  • Taal: en
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9781118428795
The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters
Inhoud
Taal:en
Bindwijze:E-book
Oorspronkelijke releasedatum:19 juni 2012
Aantal pagina's:360
Ebook Formaat:Adobe ePub
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Joseph Sugarman
Tweede Auteur:Joseph Sugarman
Tweede Auteur:Joseph Sugarman
Lees mogelijkheden
Lees dit ebook op:Android (smartphone en tablet) , Kobo e-reader , Desktop (Mac en Windows) , iOS (smartphone en tablet) , Windows (smartphone en tablet)
Overige kenmerken
Editie:1
Studieboek:Ja
Overige kenmerken
Editie:1
Studieboek:Ja

Samenvatting

Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. For anyone who wants to break into the business, this is the ultimate companion resource for unlimited success.