Loading...

De customer delight strategie

Jean-Pierre Thomassen

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789013110159
enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:29 oktober 2012
Aantal pagina's:232
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Jean-Pierre Thomassen
Hoofdauteur:Jean-Pierre Thomassen
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:168 mm
Product hoogte:14 mm
Product lengte:242 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:168 mm
Verpakking hoogte:14 mm
Verpakking lengte:242 mm
Verpakkingsgewicht:446 g
Overige kenmerken
Editie:1
Product breedte:168 mm
Product hoogte:14 mm
Product lengte:242 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:168 mm
Verpakking hoogte:14 mm
Verpakking lengte:242 mm
Verpakkingsgewicht:446 g

Samenvatting

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.

Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren:

*het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten
*warmte en egostreling
Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken leest u hoe organisaties werken aan Customer Delight. Uit die ervaringen blijkt dat de succesvolste organisaties niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal stellen bij hun bedrijfsvoering, maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen, maar met klantreizen.

De Customer Delight Strategie prikkelt u om op een heel andere manier naar uw organisatie, klantgerichtheid, klanten en klanttevredenheid te kijken. Tegenwoordig zijn 'tevreden' en 'goede service' immers niet meer goed genoeg. Succesvolle organisaties streven naar een excellente klantgerichtheid. Naar Customer Delight dus!

Aanvullende informatie
Over de auteur:
Jean-Pierre Thomassen is managing consultant bij TNO Management Consultants. De Customer Delight Strategie is zijn elfde boek over klantgerelateerde onderwerpen.