Loading...

Bedrijfseconomie voor het besturen van organisaties

A.W.W. Heezen

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Economie & Financiën
  • ISBN: 9789001809614
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:21 juni 2012
Aantal pagina's:346
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:A.W.W. Heezen
Hoofdauteur:A.W.W. Heezen
Vertaling
Originele titel:Bedrijfseconomie voor het besturen van organisaties
Overige kenmerken
Editie:5
Product breedte:171 mm
Product hoogte:17 mm
Product lengte:240 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:171 mm
Verpakking hoogte:17 mm
Verpakking lengte:240 mm
Verpakkingsgewicht:673 g
Overige kenmerken
Editie:5
Product breedte:171 mm
Product hoogte:17 mm
Product lengte:240 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:171 mm
Verpakking hoogte:17 mm
Verpakking lengte:240 mm
Verpakkingsgewicht:673 g

Samenvatting

Met dit opgavenboek kunnen studenten nóg meer uit het boek Bedrijfseconomie voor het besturen van organisaties halen. Dit boek geeft je inzicht in de (context van) bedrijfseconomische vraagstukken die een rol spelen bij het besturen van organisaties. In het boek zijn allerlei voorbeelden opgenomen waarin bestaande ondernemingen centraal staan. Zo krijg je een goed beeld van de beroepspraktijk. Waarom kiezen voor Bedrijfseconomie voor het besturen van organisaties? * goede voorbereiding op de beroepspraktijk; * bevat opgaven met een oplopende moeilijkheidsgraad; * inclusief unieke code voor Prepzone, met handige extra toetsen, flitscolleges en begrippentrainer. Bedrijfseconomie voor het besturen van organisaties is vooral praktisch van opzet. Functionarissen vertellen hoe zij hun organisatie aansturen en welke omgevingsfactoren een rol spelen bij hun beslissingen. Deze praktische cases komen uit de ICT-sector, de industrie, de zorgsector, de adviseringsbranche, de grafische sector, de hightech industrie, het railvervoer en de bancaire sector. Hierdoor krijg je een goed beeld van wat er allemaal komt kijken bij het besturen van een organisatie. Zo leer je onder andere welke bedrijfseconomische gevolgen bepaalde marketingbeslissingen kunnen hebben. Het boek stimuleert je om zelf na te denken over vraagstukken en zelf oplossingen te bedenken voor problemen. Het grote aantal voorbeelden met uitwerkingen in het opgavenboek geeft je inzicht in de vraagstukken waarmee je in je loopbaan te maken kunt krijgen. In deze zesde editie is een aantal casussen aangepast. Verder bevat deze uitgave meer opgaven (met een oplopende moeilijkheidsgraad). Het boek is ook verkrijgbaar als e-book. Online ondersteuning Voorin je boek staat een unieke code waarmee je toegang krijgt tot Prepzone, een rijke digitale leeromgeving. Hier vind je allerlei toetsvragen, cases, opdrachten, flitscolleges, een begrippentrainer en extra studiemateriaal. Zo kun je je nóg beter voorbereiden op je tentamens!