Loading...

Retaildenkers 1 - Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wel kan

Rupert Parker Brady

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789490085124
de visie van de oprichter van Jumbo supermarkten
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:01 september 2011
Aantal pagina's:158
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Rupert Parker Brady
Tweede Auteur:Maarten Beernink
Hoofdredacteur:Tiny Tati
Co Redacteur:Tiny Tati
Co Redacteur:Tiny Tati
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:125 mm
Product hoogte:12 mm
Product lengte:180 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:125 mm
Verpakking hoogte:12 mm
Verpakking lengte:180 mm
Verpakkingsgewicht:210 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:125 mm
Product hoogte:12 mm
Product lengte:180 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:125 mm
Verpakking hoogte:12 mm
Verpakking lengte:180 mm
Verpakkingsgewicht:210 g

Samenvatting

MIJN NAAM IS KAREL VAN EERD EN IK BEWIJS DAT HET WÉL KAN

#klantgerichtondernemen
1. De visie van de oprichter van Jumbo Supermarkten

DE 7 GOUDEN REGELS VAN KAREL VAN EERD staan centraal in dit eerste deel van de boekenreeks Retaildenkers. Karel van Eerd senior is als presidentcommissaris van Jumbo Supermarkten de geestelijk vader van deze succesformule. Hij stond vijftien jaar geleden als algemeen directeur aan de basis van het retailformat, dat bekend staat als het snelst groeiende supermarktconcern van Europa, in termen van omzet en marktaandeel. De kern van zijn onder nemerschap sinds 1956: de klant staat altijd centraal. Het summum van zijn visie is Jumbo met de dagelijkse Zeven Zekerheden. Karel van Eerd is Retaildenker sinds 1938.

RETAILDENKERS, HET MEDIAFONDS VOOR KLANTGERICHT ONDERNEMEN is een initiatief van Maarten Beernink en Rupert Parker Brady, ondernemers in media. Maarten is oud-hoofdredacteur van Elsevier Retail en Retaildenker sinds 1975. Hij is directeur-eigenaar van uitgeverij Het Boekenschap. Rupert is oud-hoofd redacteur van MarketingTribune en Retaildenker sinds 1967. Hij ontwikkelt mediaconcepten en is actief als dagvoorzitter en moderator.
Retaildenkers.nl