Loading...

Mediaplanning

Babs van Teylingen-Geerlings

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789047301530
van marketingcommunicatie tot mediaplanning en -inkoop
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:01 augustus 2010
Aantal pagina's:236
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Babs van Teylingen-Geerlings
Hoofdauteur:Babs van Teylingen-Geerlings
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:168 mm
Product hoogte:11 mm
Product lengte:240 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:168 mm
Verpakking hoogte:11 mm
Verpakking lengte:240 mm
Verpakkingsgewicht:498 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:168 mm
Product hoogte:11 mm
Product lengte:240 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:168 mm
Verpakking hoogte:11 mm
Verpakking lengte:240 mm
Verpakkingsgewicht:498 g

Samenvatting

Mediaplanning is door het grote aanbod van mogelijkheden steeds lastiger geworden. Het is een uitdagend proces om de juiste media te selecteren, zodat zowel de campagnedoelstellingen worden gerealiseerd als de doelgroep wordt bereikt. Dit boek verschaft snel inzicht in het gehele mediaplanningsproces: van mediabriefing, het selecteren van de mediumtypen aan de hand van de mediumbeoordelingscriteria, media- en planningsschema, budgetverdeling tot media-inkoop. Kennis van het mediaplanningsproces alleen is echter niet voldoende om daadwerkelijk een mediaplan op te stellen. Inzicht in de mediawereld met daarin de rol van het mediabureau, media-onderzoek en de processen voorafgaand aan de mediaplanning zoals marketing en marketingcommunicatie is essentieel.