Loading...

Marketingmanagement

Philip Kotler

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Onderwijs & Didactiek
  • ISBN: 9789043018593
de essentie
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:01 juni 2010
Aantal pagina's:542
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Philip Kotler
Tweede Auteur:Kevin Lane Keller
Co Auteur:Kevin Lane Keller
Hoofdredacteur:Henry Robben
Hoofdredacteur:Henry Robben
Vertaling
Eerste Vertaler:Tijmen Roozenboom
Co Vertaler(s):Tijmen Roozenboom
Overige kenmerken
Editie:4
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:17.10 cm
Product hoogte:2 cm
Product lengte:24.10 cm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:171 mm
Verpakking hoogte:20 mm
Verpakking lengte:241 mm
Verpakkingsgewicht:0.84 kg
Overige kenmerken
Editie:4
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:17.10 cm
Product hoogte:2 cm
Product lengte:24.10 cm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:171 mm
Verpakking hoogte:20 mm
Verpakking lengte:241 mm
Verpakkingsgewicht:0.84 kg

Samenvatting

Marketingmanagement, de essentie biedt een volledige introductie in modern marketingmanagement. De nieuwste concepten en onderzoeksresultaten komen aan bod. Zo wordt veel aandacht besteed aan holistische marketing en is de impact van technologische ontwikkelingen op hedendaagse marketing in deze vierde editie een belangrijk thema.

De aandacht voor de relatie tussen theorie en praktijk is een van de succesfactoren van dit boek. Ieder hoofdstuk opent met een praktijkvoorbeeld waarin wordt besproken hoe marketingmanagers de kernconcepten toepassen in hun eigen bedrijf. Zo krijgt de lezer een kijkje in de keuken bij onder andere TNT, IKEA en Colruyt. In deze editie zijn ook twee doorlopende cases opgenomen over Westmalle en Triodos Bank. Aan het eind van ieder hoofdstuk keren we terug bij een van deze bedrijven om de opgedane kennis te toetsen aan de praktijk.

Dit boek is zowel geschreven voor studenten in het hoger onderwijs als voor marketeers in de praktijk. De toevoeging van lokale cases en voorbeelden maken dit boek onmisbaar voor iedereen die in België en Nederland op het gebied van marketing actief is of wil worden.

De samenwerking tussen wetenschappers (Kotler, Keller, Robben en Geuens) en bedrijfsadviseurs van Berenschot (Ponfoort, Laar, Tamminga en Bruggink) heeft geleid tot een heldere en complete introductie in de essentie van marketingmanagement.