Loading...

How Brands Grow

Byron Sharp

  • Bindwijze: Hardcover
  • Taal: en
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9780195573565
  • Review:
What Marketers Don't Know
Inhoud
Taal:en
Bindwijze:Hardcover
Oorspronkelijke releasedatum:01 maart 2010
Aantal pagina's:246
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Byron Sharp
Tweede Auteur:Byron Sharp
Tweede Auteur:Byron Sharp
Overige kenmerken
Extra groot lettertype:Nee
Gewicht:818 g
Product breedte:166 mm
Product hoogte:23 mm
Product lengte:239 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:159 mm
Verpakking hoogte:27 mm
Verpakking lengte:229 mm
Overige kenmerken
Extra groot lettertype:Nee
Gewicht:818 g
Product breedte:166 mm
Product hoogte:23 mm
Product lengte:239 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:159 mm
Verpakking hoogte:27 mm
Verpakking lengte:229 mm

Samenvatting

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application. the most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contra to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based. Onderstaande tekst is vertaald vanuit de originele taalDit boek geeft gefundeerde antwoorden op belangrijke vragen die marketeers elke dag stellen. How Brands Grow pakt vragen aan als hoe merken groeien, hoe reclame nou echt werkt, wat prijspromotie echt doet en hoe loyaliteitsprogrammaโ€™s de loyaliteit van klanten beรฏnvloedt, gebaseerd op decennia aan onderzoek en geschreven in een stijl voor marketingprofessionals om hun merk te laten groeien. Het is het eerste boek dat deze wetten in context presenteert en dat de betekenis en toepassingen ervan onderzoekt. Het meest herkenAre element van dit boek is dat de wetten die worden gepresenteerd, zijn getest en kloppend zijn bevonden in verschillende situaties, periodes en landen. Dit is anders dan de meeste marketingteksten, en veel informatie bewijst zelfs dat veel moderne marketingtheorieรซn verre van zuiver zijn.