Ik heb dit boek nu een halfjaar en ik vind diverse tips bruikbaar, maar wel moet ik zeggen dat dit boek met een kritisch oog moet worden bekeken. Ik heb namelijk een achtergrond in Commerciële Economie en ik studeer nu o.a. Neurowetenschappen, en ik zocht een boek dat die twee studeirichtingen combineerde en dat doet dit boek op een interessante manier.
Probleem is wel dat de schrijver de assumptie heeft dat vrouwen beter kunnen multitasken, dat de hersenen de afgelopen duizenden jaren weinig zijn veranderd en dergelijke. Daarnaast gaat hij heel vaak in op de mogelijkheid wat zijn onderzoekslab allemaal wel niet kan. Zeer positief ben ik over het feit hoe hij ingaat op hoe je neuromarketingonderzoek het beste kunt uitvoeren, en dat hij niet nodeloos alleen ingaat op neurobiologie, maar vooral focust op de praktische oplossing. Maar, die tips zitten verscholen in de vele voorbeelden.
Het boek kan beter, maar voor mensen vanuit de marketing, communicatie en economie is dit een goed leesbaar en begrijpbaar boek.