Loading...

Scientific Advertising

Claude Hopkins

  • Bindwijze: E-book
  • Taal: en
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9781877527067
Inhoud
Taal:en
Bindwijze:E-book
Oorspronkelijke releasedatum:01 januari 2009
Ebook Formaat:Adobe ePub
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Claude Hopkins
Tweede Auteur:Barbara Aun Anderson
Co Auteur:Claude Hopkins
Hoofdredacteur:Byron Maxim
Hoofdredacteur:Byron Maxim
Lees mogelijkheden
Lees dit ebook op:Android (smartphone en tablet) , Kobo e-reader , Desktop (Mac en Windows) , iOS (smartphone en tablet) , Windows (smartphone en tablet)
Overige kenmerken
Editie:1ste Editie
Extra groot lettertype:Nee
Studieboek:Nee
Overige kenmerken
Editie:1ste Editie
Extra groot lettertype:Nee
Studieboek:Nee

Samenvatting

Many regard a successful marketing campaign as a mystical, hard-to-define feat that only happens when the stars align and other intangible factors happen to fall into place. Author Claude Hopkins takes the opposing view, arguing that successful advertising can be boiled down to a handful of empirical variables and scientific principles. This classic of the marketing genre is a must-read for aspiring businesspeople and entrepreneurs.