Loading...

Consumer Research for Museum Marketers

Margot A. Wallace

  • Bindwijze: E-book
  • Taal: en
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9780759118102
Audience Insights Money Can't Buy
Inhoud
Taal:en
Bindwijze:E-book
Oorspronkelijke releasedatum:16 januari 2010
Ebook Formaat:Adobe ePub
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Margot A. Wallace
Tweede Auteur:Margot A. Wallace
Tweede Auteur:Margot A. Wallace
Lees mogelijkheden
Lees dit ebook op:Android (smartphone en tablet) , Kobo e-reader , Desktop (Mac en Windows) , iOS (smartphone en tablet) , Windows (smartphone en tablet)
Overige kenmerken
Extra groot lettertype:Nee
Studieboek:Nee
Overige kenmerken
Extra groot lettertype:Nee
Studieboek:Nee

Samenvatting

Consumer Research for Museum Marketers creatively instructs museum staff on how to study their visitors to make their museums, exhibits, and programs more appealing for all segments of the public. The author's approach explains how all museum personnel can participate in valuable consumer research without breaking the bank on expensive studies.