Loading...

Identiteit & Imago

Cees B.M. van Riel

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789052617640
Recente Inzichten In Corporate Communication - Theorie En Praktijk
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:01 juli 2010
Aantal pagina's:326
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:Cees B.M. van Riel
Tweede Auteur:Cees B.M. van Riel
Tweede Auteur:Cees B.M. van Riel
Overige kenmerken
Editie:4
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:200 mm
Product hoogte:19 mm
Product lengte:260 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:200 mm
Verpakking hoogte:19 mm
Verpakking lengte:260 mm
Verpakkingsgewicht:727 g
Overige kenmerken
Editie:4
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:200 mm
Product hoogte:19 mm
Product lengte:260 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:200 mm
Verpakking hoogte:19 mm
Verpakking lengte:260 mm
Verpakkingsgewicht:727 g

Samenvatting

Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers op het gebied van financieel management of logistiek management, verantwoording moeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.

In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, én dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.

Identiteit en Imago is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied.

In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde: inzichten op het gebied van organisatie-identiteit, organisatiereputatie, het corporate merk, story-telling, en de organisatie van communicatie.

Cees van Riel
Cees B.M. van Riel als hoogleraar Corporate Communication verbonden aan de Rotterdam School of Management, Erasmus University, waar hij onder andere verantwoordelijk is voor het International Master of Corporate Communication Programma. Samen met Charles Fombrun van de Stern Business School geeft hij leiding aan het wereldwijd opererende Reputation Institute in New York.