Loading...

The Identification of Progress in Learning

Cambridge University Press

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: en
  • Categorie: Onderwijs & Didactiek
  • ISBN: 9780521106085
Inhoud
Taal:en
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:04 juni 2009
Aantal pagina's:220
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdredacteur:t. Hagerstrand
Tweede Redacteur:t. H. Gerstrand
Tweede Redacteur:t. H. Gerstrand
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:152 mm
Product hoogte:13 mm
Product lengte:229 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:152 mm
Verpakking hoogte:13 mm
Verpakking lengte:229 mm
Verpakkingsgewicht:330 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:152 mm
Product hoogte:13 mm
Product lengte:229 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:152 mm
Verpakking hoogte:13 mm
Verpakking lengte:229 mm
Verpakkingsgewicht:330 g

Samenvatting

This series of essays discusses how progress is identified in a range of disciplines - physics, mathematics, biology, medicine, sociology, linguistics, art history, history, economics and ecology. The articles are based on discussions at a symposium organised by the European Science Foundation and are by acknowledged leaders in the fields covered. They seek to promote communication between the different disciplines, to identify the criteria of advancement and to examine problems in assessing them.