Loading...

Hoe pak je een oen zijn poen

L. Pot

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Economie & Financiën
  • ISBN: 9789077881545
de psychologie van het overtuigen
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:19 mei 2009
Aantal pagina's:144
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Met illustraties
Betrokkenen
Hoofdauteur:L. Pot
Tweede Auteur:L. Pot
Hoofdillustrator:A. Snoei
Tweede Illustrator:A. Snoei
Tweede Illustrator:A. Snoei
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:115 mm
Product hoogte:11 mm
Product lengte:166 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:115 mm
Verpakking hoogte:11 mm
Verpakking lengte:166 mm
Verpakkingsgewicht:133 g
Overige kenmerken
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:115 mm
Product hoogte:11 mm
Product lengte:166 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:115 mm
Verpakking hoogte:11 mm
Verpakking lengte:166 mm
Verpakkingsgewicht:133 g

Samenvatting

Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer?

Op deze en nog veel meer vragen vind je het antwoord in dit boek. Hoe pak je een OEN zijn POEN bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag.

Wie denkt dat mensen een vrije wil hebben, weet na het lezen van dit boek wel beter. In werkelijkheid laten de hersenen van elke consument zich moeiteloos beïnvloeden door verkopers en marketeers. Lees dit boek en ontdek hoe je mensen met enkele eenvoudige psychologische vuistregels voortaan efficiënt van hun geld kunt scheiden.

Auteur Leo Pot is succesvol manager, marketingdeskundige en schrijver van het enthousiast ontvangen managementboek 'Kunst in zaken' (2006) en van 'Hoe pak je een oen zijn poen' (2009).