Het houdt me bezig, maar een super iq moet je er niet voor hebben. Ben nog bijlange niet aan het eind maar toch een paar opmerkingen voor de auteurs:
- vraag 13 deel 1 is verwarrrend: wat met de 2° 2 in de eerste 2 lijnen?
- nr 16 deel 1: hoe moeten wij weten dat die totalen gelijk moeten zijn als we één van de cijfers niet eens kennen?
- nr 52 deel 1: kan even goed F zijn. Enige lijn (oranje) loopt door.
- nr 54 deel 1: wat bedoelt men met 'niet kantelen'? Volgens mij moeten ze juist wel gekanteld worden.
- nr 78 deel 1: 2 dezelfde vakken raken elkaar diagonaal (en hier mag toch wel een uitroepteken achter)
- nr 52 deel 2: 5 is niet het spiegelbeeld van 1
Ben nog niet aan deel 3 maar het begint wat te vervelen (3 x hetzelfde) en van sommige oefeningen weet je op voorhand dat ze makkelijk op te lossen zijn als je er maar genoeg tijd insteekt. Andere zijn gewoon booring simpel. No offence: goed gedaan maar toch wat minnetjes (en misschien vergis ik me wel met mijn opmerkingen... Bij mijn weten heb ik immers geen super iq). En de auteurs mogen me altijd iets laten weten als ik mij vergis met mijn commentaar. Dat zou fijn zijn (als ze me iets zouden laten weten bedoel ik). (email: erlinko@hotmail.com)