Loading...

What's Wrong

Speechmark

  • Categorie: Spellen
  • ISBN: 9780863886171
Afmetingen & Maten
Verpakkingsgewicht:0.80 kg
Productinformatie
Editie:2
Overige kenmerken
Adres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
CE markering:Zichtbaar
E-mailadres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Geslacht:Jongens en meisjes
Jaar van uitgave:2007
Naam verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Personage van toepassing:Nee
Telefoonnummer verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Verpakking breedte:223 mm
Verpakking hoogte:35 mm
Verpakking lengte:166 mm
Overige kenmerken
Adres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
CE markering:Zichtbaar
E-mailadres verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Geslacht:Jongens en meisjes
Jaar van uitgave:2007
Naam verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Personage van toepassing:Nee
Telefoonnummer verantwoordelijke marktdeelnemer in de EU:Deze informatie volgt nog / Ces informations suivront bientôt
Verpakking breedte:223 mm
Verpakking hoogte:35 mm
Verpakking lengte:166 mm

Samenvatting

This title features 48 cards which develop perceptual skills. Each image in this collection of 48 photographic cards shows something wrong, either as it is happening or when it is about to happen. It is lively and humorous. These images are highly motivating to students of all ages and abilities. Images include adults and children in a variety of situations such as with an upside down television, making sandwiches with photographs and playing golf with an umbrella. Use these cards to heighten: attention skills; observation; vocabulary building; expressive language; storytelling; logical thought; and, problem solving.