Loading...

Wat Je Ook Denkt, Keer Het Om

Paul Arden

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • ISBN: 9789027457370
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:11 april 2008
Aantal pagina's:144
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Paul Arden
Tweede Auteur:P. Arden
Tweede Auteur:P. Arden
Vertaling
Eerste Vertaler:Mechteld Jansen
Originele titel:Whatever You Think, Think The Opposite
Character
Personage:Geen personage
Overige kenmerken
Dyslexievriendelijk:Nee
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:122 mm
Product hoogte:13 mm
Product lengte:177 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:177 mm
Verpakking hoogte:119 mm
Verpakking lengte:180 mm
Verpakkingsgewicht:198 g
eWaste:Nee
Overige kenmerken
Dyslexievriendelijk:Nee
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:122 mm
Product hoogte:13 mm
Product lengte:177 mm
Studieboek:Nee
Verpakking breedte:177 mm
Verpakking hoogte:119 mm
Verpakking lengte:180 mm
Verpakkingsgewicht:198 g
eWaste:Nee

Samenvatting

Een andere kijk op zakelijk succes





De meeste managementboeken gaan uit van logica, gezond verstand en goede manieren. Goed voor de doorsnee-manager. Maar wil je echt het verschil maken, dan moet je anders gaan denken: weg van wat logisch is. Dit boek bekijkt het leven van de andere kant en laat zien wat de positieve kracht is van een verkeerde beslissing.





* Kunnen is zilver, het eerste boek van Arden, is wereldwijde bestseller: meer dan 500.000 verkochte exemplaren


* Een creatieve, andere kijk op zakelijk succes


* Met foto s en illustraties





Over de auteur


Paul Arden is een origineel, creatief brein. Hij heeft vijftien jaar als creatief directeur gewerkt bij het vermaarde reclamebureau Saatchi & Saatchi in Engeland en is de bedenker van een aantal van Engelands succesvolste reclamecampagnes. Sinds 1993 runt hij een filmproductiemaatschappij in Londen en heeft een wekelijkse column in The Independent.





De pers over Kunnen is zilver, willen is goud :


...een kostelijke paperback, boordevol informatie...


Chicago Sun-Times, USA





Het half-parodiërende zelfonderzoek van de Britse reclameman Paul Arden is geestig en uitdagend tegelijk...


Radar, USA