Loading...

Klanten zijn eigenlijk net mensen

Jos Burgers

  • Bindwijze: Paperback
  • Taal: nl
  • Categorie: Managementboeken
  • ISBN: 9789052615554
  • Adviesprijs: €23.5
en 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken
Inhoud
Taal:nl
Bindwijze:Paperback
Oorspronkelijke releasedatum:01 januari 2006
Aantal pagina's:114
Kaarten inbegrepen:Nee
Illustraties:Nee
Betrokkenen
Hoofdauteur:Jos Burgers
Tweede Auteur:J. Burgers
Hoofdillustrator:M. Pathuis
Tweede Illustrator:M. Pathuis
Tweede Illustrator:M. Pathuis
Overige kenmerken
Dyslexievriendelijk:Nee
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:142 mm
Product hoogte:17 mm
Product lengte:223 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:146 mm
Verpakking hoogte:17 mm
Verpakking lengte:220 mm
Verpakkingsgewicht:284 g
eWaste:Nee
Overige kenmerken
Dyslexievriendelijk:Nee
Editie:1
Extra groot lettertype:Nee
Product breedte:142 mm
Product hoogte:17 mm
Product lengte:223 mm
Studieboek:Ja
Verpakking breedte:146 mm
Verpakking hoogte:17 mm
Verpakking lengte:220 mm
Verpakkingsgewicht:284 g
eWaste:Nee

Samenvatting

Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn.

Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect en het gevoel krijgen dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren, levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant - en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!